Thursday, 8 June 2017

L*nd*n bridge is falling down...

See laul kummitas kogu nädalavahetuse.

Valida kõigist nädalavahetustest Londonisse minekuks just see... nojah.

Õnneks olime London Bridge'ist kaugel (jäigi nägemata, sest pärast ei tahtnudki näha). Kõigil kahjuks nii hästi ei läinud :(

3 päeva, keskmiselt 24 000 sammu ja kulutatud maeiteakuipalju raha. London on üsna kallis. Ööbisime üsna nunnus hotellis, mis maksis 80 euri näkku öö kohta (kaheinimese tubades). Hommikusööki hinna sees polnud. Aga sõbranna teadsid rääkida, et vähemalt toad olid Londoni kohta suured.

Esimesel päeval käisime läbi suure osa turistide lemmikpaikadest. Õhtul läksime muusikali vaatama (täiega seda kallist piletiraha väärt!) ja pärast seda kokteilibaari. Hotelli tagasi jõudes kuulsime, et terrorirünnak oli olnud... üsna kehv tunne. Sel ajal, kui meie lõbutsesime... Ahh.

Teisel päeval oli pisut kummaline olla... natuke oleks nagu koju oma kallite juurde tahtnud. Aga ees ootas pikk päev... ega me reaalselt arvanudki, et midagi veel toimuma hakkab. Otsustasime muuseumi kasuks - ega need lollakad nii kultuurised ikka ole, et kunstimuuseumi ründama tulla.
Tate Modernis oli 2 korrust, mida tasuta külastada sai ja minu jaoks oli see tasuta näitus täiesti piisav. Nägi natuke kõike - maalikunsti, skulptuuri, fotograafiat jne. Mõned asjad tekitasid muidugi küsimusi. Põhiliselt muidugi tuli pähe küsimus "Miks?" :P Aga noh, kunst on kunst.

Muuseumipood on seal lihtsalt suurepärane. Milline raamatutevalik! Õnneks või kahjuks meil väga palju aega polnud. Ostsin endale ühe fotograafiaraamatu, mis selgitab lahti 80 kuulsat fotot - miks neid kunstiks peetakse.

Sõime Chinatownis, ühes suvalises restoranis, kus tundus piisavalt asiaate olevat. Oeh, oli see alles õhtusöök. Söök oli suurepärane! Nii head hiinakat ei olnud ma veel iial saanud. Ei andnud võrreldagi nende hiina restoranidega Belgias või Eestis.

Viimane päev kulus poodides käimisele. Ma eriline šoppaja ei ole, aga no natuke tahtsin ikka nina poodidesse pista. Päris mitu toredat asja leidsin ja ka toredat poodi. Nt jaapanlaste Muji...
Marks & Spenceri toidupoes läks asi kergelt käest ära :P
Päris suure toidukotiga astusin pärast raudteejaama poole. Aga küll oli mõnus kodus kohvi kõrvale skooni süüa.